Register with us today
Gem din tid
Travel To Europe
Rejse til Europa
Travel To Asia
Rejse til Asien
Travel To American
Rejse til USA
Travel To Middle East
Rejse til Mellemøsten

Oversæt til dit sprog
Vælg dit sprog
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish

Go Back   TravPL sociale netværk - Rejser Hoteller Vacation > Rejse til Europa > Rejser til Tyrkiet

Rejser til Tyrkiet Ferie Rejseoplysninger Hoteller Kort I Tyrkiet

Annoncer
Annoncer med os

Tyrkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Luna Park kalkun لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا

Lignende Tråde
Tråd Trådstarter Forum Svar Sidste indlæg
Foto Rapport Rejse til Tyrkiet (silke marked-St. Brude i Bursa-Sultan Ahmet-prinsesse ø) Rejse med os Rejser til Tyrkiet 2 16-05-2010 : 07:13
Foto Rapport Tyrkiet World Of Wonder (Hytter, Uzungol) Del 4 Travelness Rejser til Tyrkiet 2 26-08-2009 : 03:24
Foto Rapport Tyrkiet World Of Wonder (Koranen, smuk natur) Del 5 Travelness Rejser til Tyrkiet 2 26-08-2009 : 03:23
Foto Rapport Tyrkiet World Of Wonder (Spa, Cafeer, Ancient Villages ..) Del 2 Travelness Rejser til Tyrkiet 1 21-08-2009 : 06:52
Foto Rapport Tyrkiet World Of Wonder Travelness Rejser til Tyrkiet 1 21-08-2009 : 06:50

Bogmærker
Reply
Old 2009/09/08,: 02:24   #1

Junior medlem
Tilmeld dig Dato: Aug 2009
Slide Show Entries: 0
Travelness is on a distinguished road
Cool Tyrkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Luna Park kalkun لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا

Hej Igen!

Ill fortsætte med dig .. dette er en fortsættelse af Bursa og den sidste del til Bursa fordi jeg boede i bursa 3 nætter alene, men helt ærligt, det fortjener mere, og jeg kunne besøge alle de steder, der ..Og før jeg glemmer, jeg ønskede at vise dig billeder for AlSultan Mosque ..

Og Dette er et billede til det, man kalder The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det er alderen en tusind år, og det fik at vide, at dens højde er 9 meter, det er på vej til Telefreak, Der er caféer og virkelig gode vejr ..

Og Hvo besøg Bursa HAS at besøge Oylet Cave sit virkelig koldt inde, og selvfølgelig kan du ikke tage billeder inde

Det er den måde, der fører til grotten

Stedet, at du virkelig er nødt til at besøge, er Luna Park, sin smukke det har caféer og restraunts inde og enterance gebyrer er en halv tyrkiske lira, er det i midten af landet og få der er meget let ..

Dette er en fyr, der sælger is, de kalder ham "Dandrma"

Dette er de steder jeg besøgte i Bursa og jeg nød det så meget, og jeg råd besøger det, senere, jeg gik til Yani Sherry Airport for at gå til Trapazon, og derfra til Himlen af himlen på jorden, Ouzonjol ..

TO BE CONTINUEDD ..
Travelness is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2009,: 06:54   #2
Travel with us's Avatar

Administrator
Tilmeld dig Dato: Aug 2008
Beliggenhed: Heaven
Travel with us is a jewel in the roughTravel with us is a jewel in the roughTravel with us is a jewel in the rough
Re: Tyrkiet The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Am venter på at fortsætte,
Travel with us is offline   Reply With Quote
Old 26-08-2009,: 03:25   #3

Junior medlem
Tilmeld dig Dato: Aug 2009
Travelness is on a distinguished road
Re: Tyrkiet The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Hehe, Dens sendt p
Travelness is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
Bursa, caféer, Luna Park, kalkun

Søg Cloud for tråden
Luna Park kalkun لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا ...

Emne værktøjer

Alle tidspunkter er GMT +4. Klokken er nu : 04:34.
Bytteøkonomi ® Version 3.8.4
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd