2009/09/08,: 02:24
|
#1 |
Junior medlem Tilmeld dig Dato: Aug 2009
Rep Power: 2 | Tyrkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3 Luna Park kalkun لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا Hej Igen! Ill fortsætte med dig .. dette er en fortsættelse af Bursa og den sidste del til Bursa fordi jeg boede i bursa 3 nætter alene, men helt ærligt, det fortjener mere, og jeg kunne besøge alle de steder, der ..Og før jeg glemmer, jeg ønskede at vise dig billeder for AlSultan Mosque ..  Og Dette er et billede til det, man kalder The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det er alderen en tusind år, og det fik at vide, at dens højde er 9 meter, det er på vej til Telefreak, Der er caféer og virkelig gode vejr ..   Og Hvo besøg Bursa HAS at besøge Oylet Cave sit virkelig koldt inde, og selvfølgelig kan du ikke tage billeder inde  Det er den måde, der fører til grotten  Stedet, at du virkelig er nødt til at besøge, er Luna Park, sin smukke det har caféer og restraunts inde og enterance gebyrer er en halv tyrkiske lira, er det i midten af landet og få der er meget let ..   Dette er en fyr, der sælger is, de kalder ham "Dandrma"  Dette er de steder jeg besøgte i Bursa og jeg nød det så meget, og jeg råd besøger det, senere, jeg gik til Yani Sherry Airport for at gå til Trapazon, og derfra til Himlen af himlen på jorden, Ouzonjol ..  TO BE CONTINUEDD ..  |
| |