09-08-2009,: 02:24
|
#1 |
Junior Medlem Tilmeldingsdato: August 2009
Rep Power: 1 | Tyrkiet The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3 verdens vidundere LUNS Hej Igen! Ill fortsætte med dig .. dette er en fortsættelse af Bursa og den sidste del til Bursa, fordi jeg boede i Bursa 3 nætter alene, men helt ærligt, det fortjener mere, og jeg couldnt besøg hvert sted, der ..Og før jeg glemmer, jeg ville vise dig billeder til AlSultan Mosque ..  Og dette er et billede på det, der kaldes The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det er alderen tusind år, og det blev fortalt, at højden er 9 meter, den er på vej til Telefreak, Der er cafeer og dejligt vejr ..   Og Hvo besøg Bursa har at besøge Oylet Cave den er virkelig koldt inde, og naturligvis du kan ikke tage billeder inde  Det er den vej, der fører til hulen  Det sted, som du virkelig nødt til at besøge, er Luna Park, sine smukke det er cafeer og restraunts inde og dens enterance gebyrer er en halv tyrkiske lira, er det i midten af landet og få der er meget let ..   Dette er en fyr, der sælger is, de kalder ham "Dandrma"  Det er de steder, jeg besøgte i Bursa, og jeg nød det så meget, og jeg råd besøge det, senere, gik jeg til Yani Sherry Lufthavn for at gå til Trapazon, og derfra til Himlen af Himlen på jorden, Ouzonjol ..  SKAL CONTINUEDD ..  |
| |