09.08.2009,: 02:24
|
#1 |
Junior Member Join Date: Elokuu 2009
Rep Power: 1 | Turkki World of Wonder (Luna Park, Bursa) Osa 3 maailman ihmeitä LUNS Hei taas! Ill jatkaa sinulle .. Tämä on jatkoa Bursa, ja sen viimeinen osa Bursa, koska olen asunut Bursa 3 yötä vain, mutta rehellisesti, se ansaitsee enemmän, ja olen couldnt käydä katsomassa siellä ..Ja ennen kuin unohdan, halusin näyttää kuvia AlSultan moskeija ..  Ja tämä on kuva ns Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" On vuotiaiden tuhat vuotta, ja siinä kerrottiin, että sen korkeus on 9 metriä, se on matkalla Telefreak on kahvilat ja todella mukava sää ..   Ja kuka käyntiä Bursa on vierailla Oylet Cave se on todella kylmä sisällä, ja ofcourse you cant ottaa kuvia sisällä  Tämä on tapa johtaa luolalle  Paikka, että sinulla todella on vierailla on Luna Park, kauniista on kahviloita ja restraunts sisällä ja sen Enterance palkkiot on puoli Turkin liira, se on keskellä maata, ja sinne on helppo ..   Tämä on kaveri, joka myy jäätelöä, häntä kutsutaan "Dandrma"  Tämä on paikoissa joissa Bursassa ja nautin siitä niin paljon, ja olen neuvoja luona sen myöhemmin, menin Yani Sherry Airport mennä Trapazon, ja sieltä taivaan taivaan maan päällä, Ouzonjol ..  TO BE CONTINUEDD ..  |
| |