09.08.2009,: 02:24
|
#1 |
Junior Member Geregistreerd: Augustus 2009
Rep Power: 1 | Turkije The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Deel 3 wereldwonderen Luns Hello Again! Ziek verder met je .. dit is de voortzetting van Bursa en het laatste gedeelte naar Bursa, want ik bleef in Bursa 3 nachten alleen, maar eerlijk gezegd, verdient het meer, en I couldnt bezoek elke plaats is er ..En voordat ik het vergeet, ik wilde laten zien foto's voor AlSultan Moskee ..  En dit is een foto om wat wordt genoemd The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Het is een leeftijd van duizenden jaren, en het was verteld dat de hoogte is 9 meter, is op weg naar Telefreak, Er is cafe's en echt mooi weer ..   En wie bezoeken Bursa moet de Oylet Cave haar is echt koud binnen bezoeken, en natuurlijk you cant foto's te nemen binnen  Dit is de weg die leidt tot de grot  De plaats die je echt moet bezoeken is Luna Park, het heeft zijn prachtige cafes en restraunts binnen en haar enterance vergoedingen is een halve Turkse lira, het is in het midden van het land en het krijgen is er heel eenvoudig ..   Dit is een kerel die ijs verkoopt, ze noemen hem "Dandrma"  Dit is de plaatsen die ik bezocht in Bursa en ik genoot van het zo veel, en ik raad bezoekt, later, ging ik naar Yani Sherry Airport naar Trapazon, en van daar naar de hemel van de hemel op aarde, Ouzonjol ..  TE CONTINUEDD ..  |
| |