09-08-2009,: 02:24
|
#1 |
Junior Lid Geregistreerd op: Augustus 2009
Rep Kracht: 2 | Turkije The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) deel 3 Luna Park Turkije لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا Hello Again! Ziek blijven met je .. Dit is de voortzetting van Bursa en haar het laatste stuk naar Bursa want ik bleef in Bursa 3 nachten alleen, maar eerlijk gezegd, het verdient meer, en i couldnt bezoek elke plaats is er ..En voordat ik het vergeet, ik wilde laten zien dat u foto's voor AlSultan Moskee ..  En dit is een foto om de zogenaamde Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Het is ouder dan duizend jaar, en er werd verteld dat haar hoogte 9 meter, is op weg naar Telefreak, Er is cafe's en echt mooi weer ..   En wie Bursa bezoeken moet de Oylet Cave een bezoek aan het echt koud is binnen, en natuurlijk kun je ook niet te nemen foto's in  Dit is de weg leidt naar de grot  De plaats die u echt moet bezoeken is Luna Park, de mooie cafes en heeft restraunts binnen en haar enterance vergoedingen is de helft van de Turkse lira, het is in het midden van het land en krijgt daar is makkelijk ..   Dit is een kerel die ijs verkoopt, ze noemen hem "Dandrma"  Dit is de plaatsen die ik bezocht in Bursa en ik genoot dus veel, en ik raad bezoekt, later ging ik naar Yani Sherry Airport naar Trapazon, en van daar naar de hemel der hemelen op aarde, Ouzonjol ..  TE CONTINUEDD ..  |
| |