09-08-2009,: 02:24
|
#1 |
Junior medlem Bli Dato: August 2009
Rep Power: 2 | Tyrkia The World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3 Luna Park kalkun لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا Hei igjen! Ill fortsette med deg .. Dette er fortsettelsen av Bursa og den siste delen til Bursa fordi jeg bodde i bursa 3 netter bare, men ærlig, fortjener den mer, og jeg kunne besøke alle steder der ..Og før jeg glemmer, jeg ville vise dere bilder for AlSultan Mosque ..  Og dette er et bilde på det som kalles The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det er i alderen ett tusen år, og det ble fortalt at dens høyde er 9 meter, er den på vei til Telefreak, er det kafeer og deilig vær ..   Og Den som besøker Bursa har å besøke Oylet Cave sin er virkelig kaldt inne, og selvsagt at du ikke ta bilder inne  Dette er den måten fører til grotten  Stedet som du virkelig trenger å besøke er Luna Park, sin vakre den har kafeer og restraunts inni og enterance avgifter er halv tyrkisk lira, det er i midten av landet og får det er veldig enkelt ..   Dette er en fyr som selger iskrem, kaller de ham «Dandrma"  Dette er stedene jeg besøkte i bursa og jeg likte den så mye, og jeg råd å besøke det, senere dro jeg til Yani Sherry flyplass for å gå til Trapazon, og derfra til himmelen i himmelen på jorden, Ouzonjol ..  TO BE CONTINUEDD ..  |
| |