09-08-2009,: 02:24
|
#1 |
Junior Member Ble medlem: August 2009
Rep Power: 1 | Tyrkia The World of Wonder (Luna Park, Bursa) Part 3 verdens underverk Luns Hei igjen! Ill fortsette med deg .. Dette er fortsettelsen av Bursa og den siste delen til Bursa fordi jeg bodde i bursa 3 netter bare, men ærlig, fortjener det mer, og jeg couldnt besøker hvert sted der ..Og før jeg glemmer, jeg ønsket å vise deg bilder for AlSultan Mosque ..  Og dette er et bilde på det som kalles The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det er alderen tusen år, og det ble fortalt at høyde er 9 meter, er det på vei til Telefreak, er det kafé og veldig fint vær ..   Og Den besøk Bursa HAR å besøke Oylet Cave dens er veldig kaldt inne, og ofcourse you cant ta bilder inne  Dette er veien som fører til grotten  Stedet som du virkelig trenger å besøke er Luna Park, sin vakre den har kafeer og restraunts innsiden og enterance gebyrer er halvt tyrkisk lira, er det i midten av landet og får det er veldig enkelt ..   Dette er en fyr som selger iskrem, kaller de ham "Dandrma"  Dette er de stedene jeg besøkte i bursa og jeg likte den så mye, og jeg råd besøker den, senere dro jeg til Yani Sherry flyplassen for å gå til Trapazon, og derfra til himmelen av himmelen på jorden, Ouzonjol ..  TO BE CONTINUEDD ..  |
| |