Register with us today
Spara din tid
Travel To Europe
Resa till Europa
Travel To Asia
Resa till Asien
Travel To American
Resa till USA
Travel To Middle East
Resa till Mellanöstern

Översätt till ditt språk
Välj ditt språk
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish

Go Back   TravPL sociala nätverk - Resor Hotell Vacation > Resa till Europa > Resa till Turkiet

Resa till Turkiet Semesterresa Information Hotell Karta I Turkiet

Annonseringar
Annonsera med oss

Turkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Luna Park kalkon لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا

Liknande Trådar
Tråd Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Foto Rapport Resa till Turkiet (Silk Market-St. Brudar i Bursa-Sultan Ahmet-princess ö) Resa med oss Resa till Turkiet 2 16-05-2010 : 07:13
Foto Rapport Turkiet World Of Wonder (Huts, Uzungol) Del 4 Travelness Resa till Turkiet 2 26-08-2009 : 03:24
Foto Rapport Turkiet World Of Wonder (Koranen, vacker natur) Del 5 Travelness Resa till Turkiet 2 26-08-2009 : 03:23
Foto Rapport Turkiet World Of Wonder (Spa, Caféer, gamla byar ..) Del 2 Travelness Resa till Turkiet 1 21-08-2009 : 06:52
Foto Rapport Turkiet World Of Wonder Travelness Resa till Turkiet 1 21-08-2009 : 06:50

Bokmärken
Reply
Old 2009/09/08,: 02:24   #1

Junior Member
Reg.datum: Aug 2009
Bildspel Inlägg: 0
Travelness is on a distinguished road
Cool Turkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Luna Park kalkon لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا

Hej igen!

Ill fortsätta med dig .. detta är en fortsättning på Bursa och den sista delen till Bursa för att jag stannade i Bursa 3 nätter bara, men ärligt talat, förtjänar den mer, och jag kunde inte besöka varje plats där ..Och innan jag glömmer, jag ville visa dig bilder för AlSultan moskén ..

Och här är en bild till vad som kallas The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det är åldern en tusen år, och det var sagt att dess höjd är 9 meter är det på väg till Telefreak, Det finns caféer och fint väder ..

Och Den som besöker Bursa HAR besöka Oylet Cave dess är riktigt kallt inne, och såklart du inte kan ta bilder inne

Detta är den väg som leder till grottan

Stället att du verkligen måste besöka är Luna Park, den vackra har caféer och restraunts inom och dess avgifter enterance är en halv turkiska lira är det i mitten av landet och att komma dit är mycket enkelt ..

Detta är en kille som säljer glass, de kallar honom "Dandrma"

Detta är de platser jag besökte i Bursa och jag gillade det så mycket, och jag råd att besöka den, senare gick jag till Yani Sherry Airport för att gå till Trapazon, och därifrån till himlarnas himmel på jorden, Ouzonjol ..

ATT VARA CONTINUEDD ..
Travelness is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2009,: 06:54   #2
Travel with us's Avatar

Administratör
Reg.datum: Aug 2008
Plats: Heaven
Travel with us is a jewel in the roughTravel with us is a jewel in the roughTravel with us is a jewel in the rough
Re: Turkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Väntar på att fortsätta,
Travel with us is offline   Reply With Quote
Old 26-08-2009,: 03:25   #3

Junior Member
Reg.datum: Aug 2009
Travelness is on a distinguished road
Re: Turkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3

Hehe, postat Dess p
Travelness is offline   Reply With Quote

Reply

Taggar
Bursa, kaféer, Luna Park, kalkon

Sök Cloud För denna tråd
Luna Park kalkon لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا ...

Ämnesverktyg

Alla tider är GMT +4. Aktuell tid : 09:17.