2009/09/08,: 02:24
|
#1 |
Junior Member Reg.datum: Aug 2009
Rep Power: 2 | Turkiet World Of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3 Luna Park kalkon لونا بارك لونا بارك تركيا لونا بارك في تركيا Hej igen! Ill fortsätta med dig .. detta är en fortsättning på Bursa och den sista delen till Bursa för att jag stannade i Bursa 3 nätter bara, men ärligt talat, förtjänar den mer, och jag kunde inte besöka varje plats där ..Och innan jag glömmer, jag ville visa dig bilder för AlSultan moskén ..  Och här är en bild till vad som kallas The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det är åldern en tusen år, och det var sagt att dess höjd är 9 meter är det på väg till Telefreak, Det finns caféer och fint väder ..   Och Den som besöker Bursa HAR besöka Oylet Cave dess är riktigt kallt inne, och såklart du inte kan ta bilder inne  Detta är den väg som leder till grottan  Stället att du verkligen måste besöka är Luna Park, den vackra har caféer och restraunts inom och dess avgifter enterance är en halv turkiska lira är det i mitten av landet och att komma dit är mycket enkelt ..   Detta är en kille som säljer glass, de kallar honom "Dandrma"  Detta är de platser jag besökte i Bursa och jag gillade det så mycket, och jag råd att besöka den, senare gick jag till Yani Sherry Airport för att gå till Trapazon, och därifrån till himlarnas himmel på jorden, Ouzonjol ..  ATT VARA CONTINUEDD ..  |
| |