09-08-2009,: 02:24
|
#1 |
Gröngöling Reg.datum: Augusti 2009
Rep Power: 1 | Turkiet The World of Wonder (Luna Park, Bursa) Del 3 Världen undrar LUNS Hello again! Ill fortsätta med dig .. Detta är en fortsättning av Bursa och den sista delen i Bursa, eftersom jag bodde i Bursa 3 nätter bara, men ärligt talat, förtjänar det mer, och jag couldnt besöka varje plats där ..Och innan jag glömmer, jag ville visa bilder för AlSultan Mosque ..  Och detta är en bild av vad som kallas The Ancient Tree "AlShajara AlTarikiya" Det är åldern tusen år, och det var sagt att dess höjd är 9 meter, är den på väg till Telefreak, finns kaféer och riktigt fint väder ..   Och Den som besöker Bursa HAR besöka Oylet Cave dess är riktigt kallt inne, och givetvis you cant ta bilder inne  Detta är vägen som leder till grottan  Den plats som du verkligen måste besöka är Luna Park, den vackra har kaféer och restraunts inom och dess avgifter enterance en halv turkiska lira är det i mitten av landet och få det är väldigt enkelt ..   Det här är en kille som säljer glass, de kallar honom "Dandrma"  Detta är platser som jag besökte i Bursa och jag gillade det så mycket, och jag råd just det senare, gick jag till Yani Sherry flygplatsen för att åka till Trapazon, och därifrån till himlen himmel på jorden, Ouzonjol ..  ATT CONTINUEDD ..  |
| |